کاپیتان دورتموند در راه لیگ فوتبال آمریکا کاپیتان سابق ایران در کینگزلیگ نحوه خرید بلیت بازی تراکتور و گل گهر+ قیمت و لینک خرید پیشنهاد تمدید برای ۴ پرسپولیسی شکایت باشگاه سپاهان از مدیران پرسپولیس زمان بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا - فصل ۲۰۲۴ نتیجه بازی برگشت بایرن و رئال مادرید در لیگ قهرمانان+ ویدیو گل‌ها| صعود آقای آنچلوتی به فینال ویدیو خلاصه بازی برگشت بایرن مونیخ و رئال مادرید در‌ لیگ قهرمانان ویدیو گل دوم رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول بایرن مونیخ به رئال توسط دیویس (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری یک مجمع تک کاندیدای دیگر در هیات‌های ورزشی خراسان رضوی | رئیس هیات شمشیربازی استان انتخاب شد پخش زنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین افتخار آفرینی کاراته کاران خراسانی در آسیای مرکزی بازگشت پورعلی گنجی به تمرینات پرسپولیس دلسوزی یک شمشیر باز برای جواد نکونام دفاع مدیر ورزشی اینتر از خرید طارمی پژمان جمشیدی در تیم پرسپولیس! نکونام در پی جذب آقایی‌پور تاریخ دقیق صدور مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس مشخص شد
سرخط خبرها

داورزنی: بردن برزیل غیر ممکن نیست| استرس برابر هلند زیاد بود!

  • کد خبر: ۱۲۳۸۸۹
  • ۱۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
داورزنی: بردن برزیل غیر ممکن نیست| استرس برابر هلند زیاد بود!
رئیس فدراسیون والیبال در خصوص بازی با هلند، آینده تیم ملی بانوان، زمان شروع مسابقات لیگ برتر، سفرش به لهستان و مسائل مختلف صحبت کرد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال شکست برابر هلند را ناشی از قدرت بازی نیمر عبدالعزیز و استرس زیاد بازیکنان ایران، بدلیل نرسیدن دریافت و شب بد آنان خواند و در خصوص باخت تیم ملی والیبال با اختلاف ۷ امتیاز هم گفت: این اتفاق برای آرژانتینی‌ها هم افتاد و بازیکنان ما توانستند با جبران امتیازات از دست رفته جبران کنند.
محمدرضا داورزنی ادامه داد: حالا ۵ تا ۶ روز زمان، فرصت خوبی است که کادرفنی و بازیکنان ما روی نقاط قوت و ضعف برزیل کار کنند. بردن برزیل شاید سخت باشد، ولی غیر ممکن نیست.
وی در پاسخ به این سوال که آیا برای این بازی به لهستان خواهد رفت، گفت: حتما در کنار بازیکنان خواهم بود و به موفقیت این تیم خیلی امیدوارم.

به‌کارگیری ملی پوشان سابق به عنوان مربیان پایه
رئیس فدراسیون والیبال در خصوص ناکامی تیم ملی زنان در کاپ آسیا و اینکه آیا همین رویه فعلی را فدراسیون ادامه خواهد داد، گفت: برای تیم ملی بانوان برنامه تدارکاتی خارجی خوبی داشته ایم، نه تنها در رده بزرگسالان بلکه در رده نوجوانان و جوانان هم آنان را به ایتالیا اعزام کردیم و حالا برنامه ویژه‌تر ما متمرکز شدن به رده‌های پایه خواهد بود و این تیمی که به آسیا رفت چندین بازیکن بالای ۳۰ سال داشت و حتی شکست آن برابر تیم سوم ژاپن هم دور از انتظار نبود، اگرچه استرالیا و تیم جوانان کره را بردند.
او در ادامه گفت: به هرحال جمع بندی ما این است که دیگر روی تیم‌های نوجوانان به بعد متمرکز شویم و برای کار‌های پایه‌ای نیز از بازیکنان سابق و بازیکنانی که بازنشسته می‌شوند. با احترام به زحمات مربیان قدیمی در اصلاح تکنیک بهره بگیریم و خوشبختانه اقدام اخیر فدراسیون جهانی والیبال در خصوص ایجاد رده سنی ۱۵ تا ۱۷ سال به ما کمک خواهد کرد تا استعدادیابی را در این رده شروع کنیم و از خروجی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان، صاحب تیم ملی قدرتمندی شویم ".
داورزنی به یک نکته کلیدی دیگر هم در خصوص تفاوت بازیکنان نوجوان پسر و دختران اشاره کرد و آن اینکه با توجه به بلوغ رسیدن زودتر دختران در سن نوجوانی، کار در این بخش کمی مشکل‌تر است و به عنوان نمونه به بازیکنان تیم ملی نوجوانان پسر که اخیرا نایب قهرمان آسیا شدند. او گفت: ما بدون کمترین مشکل در بخش زنان با برنامه ریزی خوب در حال تبدیل کردن به پشتوانه‌های مناسبی برای تیم‌های ملی هستیم
وی همچنین در بخش بانوان این نکته را نیز گوشزد کرد که در همین کاپ آسیا و دنیا، مربیان تیم‌ها را آقایان تشکیل می‌دهند و ما با توجه به شرایط فرهنگی مان که درست هم هست، با وجود بکارگیری آنالیزور‌های مرد در کنار تیم‌ها، نمی‌توانیم مثل سایر نقاط دنیا عمل کنیم.

لیگ برتر والیبال از ششم مهرماه خواهد بود
رئیس فدراسیون والیبال در ادامه صحبت‌های خود در مورد مهم‌ترین مسائل روز والیبال در مورد شروع لیگ برتر و خستگی ملی پوشان از روز سی ام شهریورماه گفت: شروع بازی‌های این فصل از ششم مهرماه خواهد بود و واقعا ملی پوشان تیم‌ها با این همه اردو و مسابقات خسته اند و به رئیس سازمان لیگ گفته ام که بازی‌ها از روز ششم مهرماه باشد.
داورزنی همچنین در خصوص دعوت روس‌ها از تیم ملی والیبال ایران گفت: روس‌ها قبلا تاریخ دیگری اعلام کرده بودند و خبر از حضور ۶ تیم داده بودند، اما با بررسی‌هایی که انجام دادیم، ظاهرا فقط ایران و بلاروس هستند و اینکه برگزاری آن با شروع لیگ ما تقارن دارد که ترجیح دادیم، شرکت نکنیم.
وی در بخش پایانی و اینکه چرا با وجود استقبال تیم‌های بخش خصوصی از والیبال، مانع جلوگیری از خروج تیم باریج اسانس کاشان قهرمان لیگ برتر بانوان نشده است، گفت: با خانم حسیبی در این خصوص صحبت کرده ام و او از برخی مسایل از جمله مسابقات قهرمانی آسیا و برخی اتفاقات دیگر دلخور است. البته هم خانم حسیبی و هم در دوران حضور مرحوم حجازی، باشگاه باریج خدمات خوبی در والیبال داشته است و من همچنان تلاش دارم تا با راضی کردن خانم حسیبی مانع از عدم فعالیت تیمداری باریج اسانس شویم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->